U hebt niets in uw winkelwagen.

Bestelinformatie

  • Bestelprocedure

    • Kies een product en plaats het in uw winkelwagen
    • Om verder te winkelen klikt u op: Ga verder met winkelen
    • Om af te rekenen klikt u op: Ga door naar afrekenen
    • Vul uw gegevens in en controleer deze op juistheid.
    • Selecteer uw betalingswijze en rond de betaalprocedure af
    • Klik op Bestelling afronden
    • Uw bestelling is nu afgerond, u ontvangt hiervan een orderbevestiging per email.
    • Zodra uw betaling door onze bank is ontvangen, ontvangt u ter bevestiging een factuur.
    • Uw bestelling wordt nu klaargemaakt en verzonden.
    • Op het moment dat uw bestelling is verzonden wordt, ontvangt u een e-mail met een “track and trace” nummer.
  • Veilig Betalen

    Voor een veilige verwerking van uw online betaling maken wij gebruik zogenaamde internetkassa bedrijven die online betalingen afhandelen bij financiële instellingen zoals banken en creditcardmaatschappijen en die voldoen aan alle vereisten om een veilige online betaling mogelijk te maken. U kunt kiezen uit de volgende betaalmethodes:

    iDEAL

    Op dit moment is iDEAL de meest gebruikte online betaalmethode van Nederland. Met behulp van iDEAL kunt u bij uw eigen vertrouwde bank betalen via internetbankieren. Zodra de betaling door uw bank is goedgekeurd ontvangen wij hier een melding van en kan de bestelling direct worden afgehandeld.

    PayPal

    PayPal is een online betaalsysteem waarmee u wereldwijd aankopen op het internet direct kunt betalen. PayPal biedt kopers veel bescherming doordat betaald wordt via een eigen PayPal account dat alleen indirect gekoppeld is aan een creditcard. Voor meer informatie over Paypal klikt u hier.

    Bancontact/ Mr. Cash

    Bancontact/ Mr. Cash is een veel gebruikte online betaalmethode in België. Met behulp van Bancontact kunt u bij uw eigen vertrouwde bank betalen via internet bankieren. Zodra de betaling door uw bank is goedgekeurd ontvangen wij hier een melding van en kan de bestelling direct worden afgehandeld. Voor meer informatie over Bancontact klikt u hier.

    Overboeking

    Kiest u voor de betaalmethode “overboeking”, dan worden per automatische e-mail de betaal gegevens aan u toegezonden en kunt u zelf via een bancaire overboeking de betaling voldoen. De bestelling wordt dan pas afgerond zodra het verschuldigde bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Bancaire overboeking neemt in Nederland minimaal 1 tot 2 dagen in beslag in beslag waardoor uw bestelling niet de volgende dag al kan worden verzonden.

  • Verzending

    Direct na ontvangst van uw online betaling of bankoverschrijving verwerken wij uw order. Bestellingen met een afleveradres in Nederland en op werkdagen vóór 18.00 uur besteld en betaling ontvangen, worden nog dezelfde dag voor verzending aangeboden aan PostNL. Bezorging de volgende dag. Bestellingen met een afleveradres in België en op werkdagen voor 17.00 uur besteld en betaling ontvangen, worden nog dezelfde dag aan GLS aangeboden voor verzending. Bezorging binnen 1 tot 2 werkdagen. Mocht er door onverwachte omstandigheden toch vertraging optreden, zullen wij u hier direct per mail over informeren.

    Verzendkosten

    Alle bestellingen met een afleveradres in Nederland worden kosteloos per PostNL verzonden. Voor verzending naar een afleveradres in België wordt 5 Euro verzendkosten in rekening gebracht. Verzending naar België gaat via GLS.

    Alle pakketten worden discreet verzonden.

  • Track & Trace

    Bij de e-mail bevestiging van verzending van uw bestelling ontvangt u een uniek track & trace nummer waarmee u de status van de zending kunt volgen. Voor het volgen van uw zending binnen Nederland gaat u naar mijnpakket.postnl.nl en vult daar uw track & trace nummer in. Voor het volgen van uw zending binnen België gaat u naar www.gls-info.nl en vult daar uw track & trace nummer in.

  • Retouren

    Zichttermijn of Herroeping Recht

    U kunt een bij ons gekocht product zonder opgaaf van reden en binnen maximaal 14 werkdagen na aflevering aan u, retourneren. Verzendkosten van retourzendingen onder Zichttermijn komen voor uw eigen rekening. Producten kunnen alleen retour gezonden worden in de originele verpakking met pak-/retourbon en indien ze onbeschadigd en ongebruikt zijn. Bij schade veroorzaakt na aflevering aan u of bij gebruikssporen die verder gaan dan nodig om de werking, kenmerken of aard van het product vast te stellen, bent u zelf aansprakelijk en behouden wij ons het recht om kosten in rekening te brengen. Artikelen of onderdelen van artikelen die van persoonlijke aard zijn en om die reden in een éénmalig te openen verpakking worden geleverd, kunnen bij geopende verpakking om reden van hygiëne niet worden geretourneerd.

    Het retouradres vindt u op de pakbon/factuur of kunt u aanvragen per e-mail via info@zorgelooslijf.nl. Geeft u in een mail aan ons uw bankrekeningnummer voor retourbetaling van het openstaande bedrag en voor onze informatie tevens de reden van retourneren. Wij stellen dat zeer op prijs. Binnen maximaal 5 werkdagen na retour ontvangst van uw product, maken wij het bedrag aan u over.

  • Garantie & Klachten

    Op onze producten ontvangt u standaard 1 jaar garantie, tenzij anders vermeld. Indien u een vraag of klacht heeft over de werking van een product of onze service, stuurt u ons bij voorkeur dan een e-mail via info@zorgelooslijf.nl, waarin u de vraag of klacht omschrijft. Wij doen ons uiterste best daar per omgaande op te reageren. Wij kunnen u ook opbellen maar dan verzoeken wij u in de mail ook uw telefoonnummer te vermelden. Samen komen we er altijd uit.

  • Contact

    Voor vragen of suggesties kunt ons altijd een bericht sturen via het contactformulier. Op werkdagen zijn wij ook bereikbaar via telefoonnummer 010-420 95 38.

    Op alle bestellingen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing. U kunt deze hier inzien en downloaden.